خیلی ضعیفه و بد و افتضاح می باشد نه سپاس و نه تشکر
نمره 5 از 5
مارکو کردستانی(خریدار محصول)
عالی
نمره 2 از 5
سپیده نجاری(خریدار محصول)
رنگ محصول مغایرت داشت.سبز فرستادید
نمره 1 از 5
امیر اسکندری(خریدار محصول)
ارزشی نداره، اونقدر یواش باد میزنه که فوتکردن عادی ما با دهانمون باد بیشتری نسیت به این محصول داره و اونقدر هم کوچیک هست به درد هیچ محیطی نمیخوره حتی ماشین، من خودم برای ماشین میخواستم یخ هم گذاشتم داخل مخزن آبش و گذاشتمش داخل ماشینم و روشنش کردم ولی به قدری کوچیکه و سرعت بادش کمه که گرمای داخل ماشین باعث داغشدن کل بدنه و محیط داخلی اون میشه، بهترین اسم واسه این محصول کولر اسباببازی هست برا بچهها، غیر از این دیگه به هیچ کاری نمیاد
نمره 1 از 5
علی مهدویفر(خریدار محصول)
خوبنیست×10
ناشناس
من مژه کارم برای میز کارم گرفتم که دما و رطوبت رو مناسب نگه داره عالیه عالی
نمره 5 از 5
پژمانه مختاری آذر(خریدار محصول)
برای من که میخواستم تو آشپزخونه ی کوچیکم استفاده کنم خیلی خوبه ولی بادش بیشتر از ۱ متر دورتر نمیره.برای من کاربردیه.ممنون
ناشناس
شارژی هست
ناشناس
هزینه ارسال این کالا چقدراست
ناشناس
چرا مینی کولر خنک نمی کند
ناشناس
سلام میش برای ماشین استفاده بکنم
user-3254
چقدر میفروشی09926532113
user-3254
متن وتلفن مورد تأیید نیست
ناشناس
سلام چندمترمکعب راخنک میکنه
صادق داودی (خریدار محصول)
خیلی ضعیفه و بد و افتضاح می باشد نه سپاس و نه تشکر
مارکو کردستانی (خریدار محصول)
عالی
سپیده نجاری (خریدار محصول)
رنگ محصول مغایرت داشت.سبز فرستادید
امیر اسکندری (خریدار محصول)
ارزشی نداره، اونقدر یواش باد میزنه که فوتکردن عادی ما با دهانمون باد بیشتری نسیت به این محصول داره و اونقدر هم کوچیک هست به درد هیچ محیطی نمیخوره حتی ماشین، من خودم برای ماشین میخواستم یخ هم گذاشتم داخل مخزن آبش و گذاشتمش داخل ماشینم و روشنش کردم ولی به قدری کوچیکه و سرعت بادش کمه که گرمای داخل ماشین باعث داغشدن کل بدنه و محیط داخلی اون میشه، بهترین اسم واسه این محصول کولر اسباببازی هست برا بچهها، غیر از این دیگه به هیچ کاری نمیاد
علی مهدویفر (خریدار محصول)
خوبنیست×10
ناشناس
من مژه کارم برای میز کارم گرفتم که دما و رطوبت رو مناسب نگه داره عالیه عالی
پژمانه مختاری آذر (خریدار محصول)
برای من که میخواستم تو آشپزخونه ی کوچیکم استفاده کنم خیلی خوبه ولی بادش بیشتر از ۱ متر دورتر نمیره.برای من کاربردیه.ممنون
فاطمه کریمی (خریدار محصول)
بسیار عالی بود
الهه جعفرنژاد (خریدار محصول)
قسمت بالا کمی باز و پایینش لب پر شده.