ناموجود
محمود سالاری نژاد (خریدار محصول) 23 خرداد 1403
سلام. نسبت به قیمتش خیلی خوبه! متشکرم
محمد تقی پاشایی نژاد (خریدار محصول) 1 تیر 1403
سلام ممنونم از شما، کولر خریداری شده با کیفیت خوب و در زمان بسیار کوتاهی بدستم رسید سپاسگزارم
ناشناس 3 تیر 1403
سلام کی بعد از خرید به دست ما میرسد
محمود قهرمانی (خریدار محصول) 6 تیر 1403
Ok
طاهره ارامی (خریدار محصول) 6 تیر 1403
پمپ کولر شکسته بود،بدنه هم ضربه دیده بود
محمد شیری (خریدار محصول) 7 تیر 1403
درود بر شما از خرید این محصول از سلر شاپ راضی و خشنود هستم از سلر شاپ سپاسگزارم
user-3711 8 تیر 1403
ابعاد این کولر چقده و برای چند متر مناسبه
هادی سلیمی (خریدار محصول) 27 تیر 1403
بی کیفیت و یکبار مصرف
user-4436 10 مرداد 1403
سلام و وقت بخیر کولر رو امروز سفارش دادم کی بدستمون میرسه؟
علیرضا امیراحمدی (خریدار محصول) 13 مرداد 1403
عالی
مهدی قربانی (خریدار محصول) 17 مرداد 1403
ممنون از محصول خوب وکاربردی وقیمت مناسب و همچنین ارسال سریع وبموقع
خانم جمالی خانم جمالی (خریدار محصول) 18 مرداد 1403
خوب بود ..ارسال هم به موقع انجام شد
مینا زارع (خریدار محصول) 20 مرداد 1403
زینب شفیعی (خریدار محصول) 23 مرداد 1403
عالی بود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
نام *
ایمیل *
دیدگاه شما *
سبد خرید شما خالی است.
محمود سالاری نژاد (خریدار محصول)
سلام. نسبت به قیمتش خیلی خوبه! متشکرم
محمد تقی پاشایی نژاد (خریدار محصول)
سلام ممنونم از شما، کولر خریداری شده با کیفیت خوب و در زمان بسیار کوتاهی بدستم رسید سپاسگزارم
ناشناس
سلام کی بعد از خرید به دست ما میرسد
محمود قهرمانی (خریدار محصول)
Ok
طاهره ارامی (خریدار محصول)
پمپ کولر شکسته بود،بدنه هم ضربه دیده بود
محمد شیری (خریدار محصول)
درود بر شما
از خرید این محصول از سلر شاپ راضی و خشنود هستم از سلر شاپ سپاسگزارم
user-3711
ابعاد این کولر چقده و برای چند متر مناسبه
هادی سلیمی (خریدار محصول)
بی کیفیت و یکبار مصرف
user-4436
سلام و وقت بخیر کولر رو امروز سفارش دادم کی بدستمون میرسه؟
علیرضا امیراحمدی (خریدار محصول)
عالی
مهدی قربانی (خریدار محصول)
ممنون از محصول خوب وکاربردی وقیمت مناسب و همچنین ارسال سریع وبموقع
خانم جمالی خانم جمالی (خریدار محصول)
خوب بود ..ارسال هم به موقع انجام شد
مینا زارع (خریدار محصول)
عالی
زینب شفیعی (خریدار محصول)
عالی بود