ارزشی نداره، اونقدر یواش باد میزنه که فوتکردن عادی ما با دهانمون باد بیشتری نسیت به این محصول داره و اونقدر هم کوچیک هست به درد هیچ محیطی نمیخوره حتی ماشین، من خودم برای ماشین میخواستم یخ هم گذاشتم داخل مخزن آبش و گذاشتمش داخل ماشینم و روشنش کردم ولی به قدری کوچیکه و سرعت بادش کمه که گرمای داخل ماشین باعث داغشدن کل بدنه و محیط داخلی اون میشه، بهترین اسم واسه این محصول کولر اسباببازی هست برا بچهها، غیر از این دیگه به هیچ کاری نمیاد
نمره 5 از 5
مریم شیری امین لو(خریدار محصول)
عالی
ناشناس
با سلام لطف کن ۲ عدد بفرست برایمان
نمره 5 از 5
احمد مقدم(خریدار محصول)
خیلی عالی بود بسته بندی و خود محصول و ارسال سریع
خود کولر هم واقعا خوب هست منکه راضی هستم ازش
نمره 5 از 5
صدف سالاروندیان(خریدار محصول)
بسیار عالی
نمره 5 از 5
آمنه بشیری(خریدار محصول)
عالی ،برای زمانهای بی برقی با استفاده از پاور بانک در روزهای گرم
لیلا سیدخانی (خریدار محصول)
ممنونم عالیه
user-3501
ارزشی نداره، اونقدر یواش باد میزنه که فوتکردن عادی ما با دهانمون باد بیشتری نسیت به این محصول داره و اونقدر هم کوچیک هست به درد هیچ محیطی نمیخوره حتی ماشین، من خودم برای ماشین میخواستم یخ هم گذاشتم داخل مخزن آبش و گذاشتمش داخل ماشینم و روشنش کردم ولی به قدری کوچیکه و سرعت بادش کمه که گرمای داخل ماشین باعث داغشدن کل بدنه و محیط داخلی اون میشه، بهترین اسم واسه این محصول کولر اسباببازی هست برا بچهها، غیر از این دیگه به هیچ کاری نمیاد
مریم شیری امین لو (خریدار محصول)
عالی
ناشناس
با سلام لطف کن ۲ عدد بفرست برایمان
احمد مقدم (خریدار محصول)
خیلی عالی بود بسته بندی و خود محصول و ارسال سریع
خود کولر هم واقعا خوب هست منکه راضی هستم ازش
صدف سالاروندیان (خریدار محصول)
بسیار عالی
آمنه بشیری (خریدار محصول)
عالی ،برای زمانهای بی برقی با استفاده از پاور بانک در روزهای گرم