سلام خسته نباشی کولر خوبه قیمت مناسب است ولی شیوه ارسال خوب نبود از ادره پست شهريار به مقصد نیاورد مجبور شدم یه کرایه وانت وکرا یه ماشین دوباره پرداخت کنم به علاوه بکاری ام میدونستم اینجوریه خوب میرفتم شهریار کولر از فروشگاه می خریدم
user-6543
سلام می خواستم بپرسم موتور کولر توشه یا بدون موتور پنج میلیون هستش
نمره 5 از 5
کمال امیری(خریدار محصول)
متشکر از سلر شاپ،
دقیقا همون چیزی که تو تصویر بود ارسال کردن،
نمره 5 از 5
مجتبی سبحانی(خریدار محصول)
سلام
جنس عالی
ارسال سریع
برای من از همه چیز مهمتر ارسال با پست
حسن محمودی (خریدار محصول)
سلام خسته نباشی کولر خوبه قیمت مناسب است ولی شیوه ارسال خوب نبود از ادره پست شهريار به مقصد نیاورد مجبور شدم یه کرایه وانت وکرا یه ماشین دوباره پرداخت کنم به علاوه بکاری ام میدونستم اینجوریه خوب میرفتم شهریار کولر از فروشگاه می خریدم
user-6543
سلام می خواستم بپرسم موتور کولر توشه یا بدون موتور پنج میلیون هستش
کمال امیری (خریدار محصول)
متشکر از سلر شاپ،
دقیقا همون چیزی که تو تصویر بود ارسال کردن،
مجتبی سبحانی (خریدار محصول)
سلام
جنس عالی
ارسال سریع
برای من از همه چیز مهمتر ارسال با پست