سلام خرید خیلی آسان بود ولی تحت دو بسته یکی ابگرمکن ودیگری کلاهک ارسال شده بود که با فاصله به دستم رسید سایر شرایط خوب بود متشکرم میخواهم یکی دیگر هم سفارش دهم
نمره 3 از 5
محمد دهقانپور(خریدار محصول)
سلام تشکر میکنم من هر دو را نصب کردم ولی فندک آن کار نمی کند وشمعک را با کبریت روشن کردم نمی دانم چرا لطفا راهنمایی کنید
user-2823
من خیلی ممنونم برای من خیلی مهم بود با پست بفرستند که فرستادند چون در منطقه ما باربری نیست
از عوامل فروشگاه و ارسال سریع تشکر میکنم
ناشناس
سلام؛ ورود و خروج آب سرد و گرم آبگرمکن بالاست یا پایین؟ چون پایین باشه اتصال راحتتره.
محمد دهقانپور (خریدار محصول)
سلام خرید خیلی آسان بود ولی تحت دو بسته یکی ابگرمکن ودیگری کلاهک ارسال شده بود که با فاصله به دستم رسید سایر شرایط خوب بود متشکرم میخواهم یکی دیگر هم سفارش دهم
محمد دهقانپور (خریدار محصول)
سلام تشکر میکنم من هر دو را نصب کردم ولی فندک آن کار نمی کند وشمعک را با کبریت روشن کردم نمی دانم چرا لطفا راهنمایی کنید
user-2823
من خیلی ممنونم برای من خیلی مهم بود با پست بفرستند که فرستادند چون در منطقه ما باربری نیست
از عوامل فروشگاه و ارسال سریع تشکر میکنم
ناشناس
سلام؛ ورود و خروج آب سرد و گرم آبگرمکن بالاست یا پایین؟ چون پایین باشه اتصال راحتتره.